27 Aralık 2016 Salı

2017′de Mutlaka Okuyacağım 20 Kitap

Selam! 👋

Kitap listesi yapmak, okuyacağım, satın alacağım kitapları listelemek benim hep yaptığım bir şey. Ancak bu sene farklı olarak kendime "mutlaka" okunması gereken kitaplar listesi yapmaya karar verdim. 

Elbetteki bir yılda 20 kitaptan fazlasını okuyorum. Ancak, önceliği artık vaktinin geldiğini düşündüğüm 20 kitaba vermeyi planlıyorum. Özetle 2018 yılı gelmeden aşağıdaki 20 kitabı okumuş olacağım. 💪

Kayıp Zamanın İzinde Serisi - Proust (7 Kitap)

Aslında ilk kitap, Swann'ların Tarafı'nı daha önce okumuştum. Ancak bu sene ilk kitabı da tekrar okuyup tüm seriyi bitirmek istiyorum. 

1. Swann'ların Tarafı



2. Çiçek Açmış Genç Kızların İzinde


3. Guarmantes Tarafı


4. Sodom ve Gomorra


5. Mahpus


6. Albertine Kayıp


7. Yakalanan Zaman


Yerdeniz Serisi - Ursula K.  Le Guin (6 Kitap)

Normalde çok fazla fantastik kitap okumuyorum. Ama iyi bir fantastik kitaba asla "Hayır." demem zira, hayal gücünün cömertçe kullanıldığı her esere sonsuz saygım var. Ursula K. Le Guin ile tanışmaya geç kalmış olabilirim. Yine de onunla gerçekten hazır olduğumda tanışmak, kitaplarını biraz daha "geç" okumak istediğim için "eksik" hissetmiyorum.

1. Yerdeniz Büyücüsü



2. Atuan Mezarları



3. En Uzak Sahil



4. Tehanu



5.Yerdeniz Öyküleri



6. Öteki Rüzgar




İnce Memed - Yaşar Kemal (4 Kitap)

Yaşar Kemal'in efsane romanı İnce Memed'i bu yıl daha fazla gecikmeden, daha da ertelemeden okumak istiyorum. Umarım, dilediğim gibi olur. 🙏



Decameron - Giovanni Boccaccioa (2 Kitap)

Giovanni Boccaccioa'nun kaleme aldığı ve tarihin ilk öykülerinin yer aldığı Decameron, sevgilimin kitapları ile birlikte kitaplığımıza yerleştiğinden beri bana göz kırpıp duruyor. Bu yıl onu mutlaka okumalıyım. 😊



Savaş ve Barış - Tolstoy 

Okumaktan çekindiğim kitaplardan biri Savaş ve Barış'ı artık bu yıl okumak, şöyle iyice hatmetmek istiyorum. 😍




Siz bu yıl hangi kitapları okumayı planlıyorsunuz? 😎😊

Sevgiler! 💙

 ............................................................................................................................

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!