28 Aralık 2016 Çarşamba

Kitap İncelemesi: Roald Dahl - Dünya Şampiyonu Danny



Künye:
Kitap Adı: Dünya Şampiyonu Danny
Yazarı: Roald Dahl
Yayınevi: Can Çocuk Yayınları
Türü: Roman 
Ne Zaman Okudum?: 14 Aralık

Selam! 👋

Canım Roald Dahl'ın, muazzam çocuk romanı Dünya Şampiyonu Danny ile karşınızdayım!

Charlie'nin Çikolata Fabrikası, Matilda gibi kitaplarıyla ünlenen Roald Dahl, bana kalırsa dünyanın en iyi yazarlarından biri. Hele ki hem çocukların, hem de yetişkinlerin kalbini çalan kitaplara imza atan bir yazar olarak ona büyük saygı duyuyorum. Her kitabını çocukluğuma dönerek, heyecanla, gülümseyerek okuyorum. 🙊

Dünya Şampiyonu Danny adlı çocuk kitabı da benim için öyle oldu. Babası ile bir karavanda yaşayan ve araba motorlarına büyük ilgi duyan, doğayla iç içe, özgürce yetişen küçük Danny'nin, av meraklısı, açık görüşlü, sevgi dolu babası ile ilişkilerini, başına gelen komik ve heyecanlı olayları anlatan kitap, çok fazla alt metin içeriyor. Aile sevgisinin, özgürce, bir şeyler başararak büyümenin, iyi bir insan olmanın ve içindeki çocuğu hiç unutmamanın önemini vurgulayan kitabı ilkokul çağında bir çocuk da benim gibi kocaman bir yetişkin de severek, hissederek okuyacaktır. 😇

Not: Hala, yetişkinlerin neden çocuk kitabı okuduğunu anlamayanlar ya da çocuk kitaplarına bayılıp bu sevgilerini perçinlemek isteyenler Çocuk Kitapları Okumak için 5 Harikulade Sebep içeriğine mutlaka göz atsın! 😊

Sevgiler! 💙

 ............................................................................................................................

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!