1 Şubat 2017 Çarşamba

Ocak Ayında Okuduğum Kitaplar - 2017


Selam! 👋

En son ne zaman ay içinde okuduğum kitapları topluca anlattığım bir içerik yazdım hatırlamıyorum. Geçtiğimiz ilkbahar ya da sonbahar olabilir. 🙈

Yeni yılda bloga daha çok vakit ayırma planlarım harika gitmese de en azından okuduğum her kitabı (bazı e-kitaplar hariç) size anlattım, araya bir-iki farklı içerik sıkıştırdım. Umuyorum daha çok şey paylaşırız ilerleyen günlerde. 🙏

Bu yıl Goodreads üzerinden 100 kitaplık bir hedef oluşturdum. 2016'da da hedefim 100 kitaptı ancak sadece 80 kitap okuyabildim. 2017'de hedefimi geçip daha da çok kitap okuyabilmeyi diliyorum. 

Gelelim ocak ayında okuduğum kitaplara...

1. Dilek Şurubu

2. Kent ve Tuz

3. Kayboluş

4. Sevgi Duvarı (E-kitap)

5. Hayvanlardan Tanrılara - Sapiens: İnsan Türünün Kısa Bir Tarihi (E-kitap)

6. Kuş Beyin! / Seçme Şiirler (E-kitap)

7. Narnia Günlükleri - Büyücünün Yeğeni (E-kitap)

8. Narnia Günlükleri - Aslan, Cadı, Dolap (E-kitap)

Özetle bu ay;

3 roman, 2 şiir kitabı,  1 araştırma ve tarih kitabı, 2 fantastik roman okumuşum.

Hem yılın başında seçtiğim ve sizinle de paylaştığım 2017'nin ilk on kitabı arasında yer alan hem de meraklanıp okumak istediğim birkaç e-kitaptan oluşan bu kitaplar arasında sizin de merak ettiğiniz ya da severek okuduğunuz kitaplar var mı? 👀

Hamiş: Kitaplar hakkında düşüncelerimi öğrenmek için ilgili kitabın ismine tıklayarak kitap incelemesi içeriğini okuyabilirsiniz.

Hamiş 2: Narnia Günlükleri'ni sanırım seriyi tamamladıktan sonra topluca yazacağım. Ne zaman tamamlarım bilmiyorum tabii. 🙈

Bir sonraki içeriğimde ocak ayında en sevdiğim kitap alıntılarını paylaşıyor olacağım.

Takipte kalın!

Sevgiler! 💙

 ............................................................................................................................

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!