12 Kasım 2017 Pazar

İzlediğim Filmler: The Intern - Stajer (2015)


Selam! 👋

Genellikle televizyondan film izlemiyorum. Ancak geçtiğimiz günlerde kanallar arasında gezinirken ekranda Robert De Niro'yu görünce kendimi filme kaptırıverdim. Şansıma yeni başlıyordu. 

The Intern; kafa dağıtmak, belki biraz ilham almak ve keyifli bir saat geçirmek için oldukça uygun bir film. Neden bilmiyorum ama Robert De Niro gibi karizmatik adamları böyle eğlenceli filmlerde izlemek çok hoşuma gidiyor. 



Pek çok kişi De Niro'nun bu filmde oynayarak büyük bir hata yaptığını yazmış. Bana kalırsa usta oyuncu bu role çok yakışmış. Başrolde ona eşlik eden Anne Hathaway de rolüyle güzel bir uyum yakalamış. Özele; filmi yazan ve yöneten Nancy Meyers başarılı bir iş çıkarmış. 


Sıcak, samimi bir film izlemek istiyorsanız ve amacınız hayatınızı değiştirecek bir filmle tanışmak değilse The Intern (Stajer) beklentilerinizi karşılayacaktır. 

Şimdiden iyi seyirler! 📺

Sevgiler!

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!