2 Ocak 2018 Salı

2017'de Okuduğum Kitaplar

Selam!



Henüz aralık ayında okuduğum kitapları yazamadım ancak Goodreads'in katkılarıyla 2017'de okuduğum kitapların listesini hızlıca paylaşmak istedim.

Öncelikle benim okuma rutinim bu ay epey sallantılıydı. Normal şartlarda 100 kitap okumayı hedeflerken sadece 53 kitap okuyabilmişim. 15.803 sayfa okuduğumu görünce vicdan azabım biraz azaldı ancak 2017'de daha fazla kitap okumak isterdim.


Yukarıda bu yıl okuduğum en kalın - en ince kitapların yanı sıra en popüler ve en az popüler kitabı (Goodreads'e göre) da görebilirsiniz. 

Vee işte 2017'de okuduğum kitaplar!



Bu yıl hevesle ve ısrarla okumayı bitirmeye çalıştığım 20 kitaplık hedef listemi maalesef tamamlayamadım. O listeden geriye kalan; Mahpus, Albertine Kayıp, Yakalanan Zaman ve İnce Memed 4 kitaplarını bu sene okuyup bitireceğim elbette ama bu sene böyle bir liste yapar mıyım bilmiyorum. 🙈

Bu yıl hayatımdaki bazı değişiklikleri de göz önüne alarak hedefimi daha küçük tutup 50 kitaplık bir hedef koydum kendime. Geçersem ne mutlu, geçmezsem de yanıma kar kalan yine bir sürü güzel kitap olacak. 

Siz 2017'de neler okudunuz, 2018 için hedefleriniz ne?

Not: 2017'de okuduğum kitaplar hakkında ay ay hazırladığım içeriklerin tümüne ulaşmak için tıklayın!

Sevgiler! 💙

Bunları da Seversin!



Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!